close
mcdon麥當勞

英文翻譯中文

califoroia's attor ney general

bill lockyer

filed suit in august against mcdon;burger king;fripo-lay

ownedby pepsico;and six other food compantls saying that they should be for ced to putladels on all fries and potato chips sold in califoroia.
California's attorney general Bill Lockyer

filed suit in August against McDonald

Burger King

Frito-Lay

owned by Pepsi Co.; and six other food companies saying that they should be forced to put labels on all fries and potato chips sold in California.加州的首席檢察官Bill Lockyer

在8月控訴麥當勞

漢堡王

Frito-Lay (Pepsi所屬)及其它六家食品公司說

凡在加州賣的炸薯條和炸洋芋片都必須加上標籤.
你可以把一些拼錯的單字改一下嗎?
錯字太多

像在看天書!


我剛開始看我已為我在看法文ㄌㄟ~
恩....拍謝喔!! 因為這是我朋友要我幫他 他在電話中跟我說的 所以我可能聽沒清楚就打錯嚕 拍謝喔~~

Pepsi Co.,potato chips,Burger King,attorney general Bill Lockyer,Frito-Lay,suit,food companies,McDonald,Bill Lockyer,中文califoroia

分詞|英翻中|怎麼唸|練習|翻譯|自我介紹|詞性|語法|中翻英|發音|名詞|動詞|提升|演講稿|翻譯機|英文寫作|怎麼學|演說技巧|意思|命令句|片語|會話|單字|英文諺語|祈使句|文章|口語|文法|專有名詞|語言學|學英文|用語|解釋|補習|句子|

mcdon麥當勞
參考:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1405102714512如有不適當的文章於本部落格,請留言給我,將移除本文。謝謝!
arrow
arrow

    qaz1014046 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()